Sleva při děšti: Originální způsob, jak přilákat rekreanty

Hoteliéři na severním pobřeží Itálie přišli na originální způsob, jak přilákat rekreanty, a to navzdory nejhoršímu počasí v posledních desetiletích v regionu. Místní provozovatelé hotelů se rozhodli prodloužit sezónu a kompenzovat své klienty finančně.
Podle publikace La Stampa, toto léto bylo pro severoitalská letoviska opravdu katastrofální . Konstantní déšť a dokonce i tornáda zaznamenaná v Janově, výrazně zmírnili příjmy z místního cestovního ruchu.
Řada hotelů vymyslela mnoho kreativních způsobů, jak si udržet své klienty např. sezónní nabídka zahrnuje 50% slevu na každý den pobytu, když je špatné počasí. Akce se vztahuje na ty, kteří zůstali nejméně tři noci.
Poslední den je také možnost, že nezaplatí slunečník na pláži nebo mají zdarma wellnes.
V severní části Toskánska Hotel Savoy nabízí 10% slevu na každý deštivý a větrný den. „Je to nabídka pro ty, kteří sem přijíždějí právě kvůli moři.
Benátská střediska nabízejí i pojištění proti dešti – na to, aby ti, kteří si rezervovali pobyt on-line zaplatí pouze 1 €.
Pojištěním proti nepřízni počasí se už několik let zabývají také ve Francii. Firmy to nazývají „záruka na slunce.“ V případě, že v průběhu tří týdnů ode dne rezervace je špatné počasí, to znamená , že tam bylo méně než dvě souvislé hodiny slunečního svitu během časového intervalu 10,00 – 18,00, cestovní kancelář poskytne kompenzaci zákazníkovi do výše € 150.
Pojištění je platné i v chladném období – jsou-li v průběhu týdne kvůli hustému sněžení nebo absenci sněhové pokrývky uzavřeny dvě třetiny lyžařských vleků v určitém lyžařském středisku dva po sobě jdoucí dny, bude cestovní kancelář klientům poskytovat kompenzaci v plné výši.

 

Překlad: Redaktor

Zdroj: rt.com

Porovnejte tisíce cestovatelských portálů a ušetřete až 80 %

www.perfecthotel.net

 

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *