Greenpeace má nového nepřítele

Jen pár dní poté, co Patrick Moore, rozčarovaný spoluzakladatel Greenpeace, řekl, že zelené hnutí se stalo „kombinací extrémní politické ideologie s náboženským fundamentalismem zabaleným v jednom,“ vypadá to, že Moore má pravdu.
Greenpeace zaútočila na hračkářskou společnost Lego, tvrdí, že „Shell používá Lego k očištění od své image špinavého ropáka, co vrtá v Arktidě.“
Jedinné co se stalo, je to, že se Lego dohodlo s tímto anglo-holandským petrolejářským gigantem, že bude u benzinových čerpadel rozdávat Lego hračky se značkou Shell. Podle zpravodajské stránky ropného a plynového průmyslu Upstream tvrdí Greenpeace, že od roku 2012 bylo v 16 zemích rozprodáno nebo rozdáno 16 milionů hraček Lego se značkou Shell. Greenpeace uvádí, že to u dětí poškozuje vnímání Arktidy, a říkají:
„Klimatická změna je strašlivou hrozbou, co ohrožuje všechny děti po celém světě, ale Shell je zkouší unést magií Lega, aby v tom skryl svou roli.“
Dohoda mezi těmito dvěma společnostmi má údajně hodnotu $116 milionů s tím, že další dohoda začne platit letos.
Aktivisté Greenpeace uspořádali protest v Legolandu u Londýna, kde zohyzdili Budovou parlamentu a další pozoruhodnosti zhotovené z Lega a ospravedlňovali tento protest jako poselství proti vrtání v Arktidě.
Lego na Twitteru reagovalo: „Jsme vždy vděční za podněty, které dostáváme od fanoušků, dětí, stejně jako od rodičů.Chceme, aby Lego působilo na společnost a děti pouze pozitivně“
„Jsme smutní, když se zneužívá značky Lego jako nástroj v nějakém sporu mezi organizacemi. Očekáváme ale, že Shell dostojí svým závazkům a přistoupí k odpovídajícím akcím, aby pokryl jakékoliv potenciální nároky. Pro nás je důležité, aby v jakémkoliv partnerství byla jasná naše vize hra s Legem.“

Zdrojwww.breitbart.com

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *